Klantenservice COOL living

Wij willen jou als klant een goede klantenservice kunnen bieden en streven ernaar alles naar wens te laten verlopen.

COOL-living is op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 18:00 uur

Klantenservice:
T | (+31) 06 53 64 2441

E | info@coolliving.nl

Retourneren

Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?

Wil je een artikel retourneren, dan kun je ons het formulier herroepingsrecht Coolliving.nl sturen. Je kunt je pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeven en voorzien van ons postadres waar de bestelling wordt teruggestuurd.
Nadat u te kennen heeft gegeven dat u een bestelling herroept, heeft u 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Voor de retournering kunt u gebruik maken van ons formulier voor herroeping op onze website.

Bij afgifte van uw pakket ontvangt u daarvan een bewijs met daarop de trackingcode van postNL, zorgt u ervoor dat u dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over uw retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.

Kan ik een artikel ruilen?

Als u ter vervanging een nieuwe levering wilt, bijvoorbeeld een artikel in een andere kleur, dan kunt u op dezelfde manier als uw eerdere bestelling dit nieuwe artikel via onze webwinkel bestellen.

Tweede optie is om het product dat uw wilt retourneren aan ons terug te sturen en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.

Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?

Zodra de terugzending door ons is ontvangen en geëvalueerd is, wordt het restitutiebedrag terugbetaald. Dit is het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, mits de bestelling ongeschonden is. De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de manier waarop u uw artikel heeft afgerekend. Het bedrag zal worden gerestitueerd binnen enkele dagen na ontvangst van de retourzending.

Zijn er kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Retourneren van het product zijn kosteloos behalve de verzendingskosten naar Coolliving.nl. Zie ook onze algemene voorwaarden.
Retouren dienen – indien redelijkerwijs mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos te worden geretourneerd.

Mag ik mijn bestelling altijd retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Houdt u bij het retour zenden met onderstaande rekening:

  • Retourzendingen gelden niet voor gepersonaliseerde artikelen;
  • Retourzendingen graag – indien redelijkerwijs mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd.

Zie ook onze voorwaarden in het formulier Herroepingsrecht Coolliving.nl.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Uw geld wordt zo snel mogelijk, na ontvangst uiterlijk binnen 14 dagen, teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen!

Heeft u een retourbalie?
Nee, wij hebben geen fysieke retourbalie. Retourneren kan via de mail naar klantenservice@coolliving.nl.
Heeft u nog verder vragen over de mogelijkheid tot retourzending van uw product? Onze klantenservice beantwoordt al uw vragen.

Klachten

Hoe dien ik een klacht in?
Het kan zijn dat je een klacht hebt over een geleverd product of over onze dienstverlening. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen
  • Wij houden ons aan de afspraak, voor ons geldt afspraak = afspraak
  • Wij gebruiken de klacht om te evalueren en onze organisatie te verbeteren

Hoe kun je een klacht indienen?
COOL Trading V.O.F.
t.a.v. COOL-Living
Johannalaan 44
8111 AX Heeten

tel. +31 (0)6-53642441

klantenservice@coolliving.nl

Algemene voorwaarden:
Wanneer je een bestelling plaatst bij coolliving.nl stem je in met de (gebruikelijke) algemene voorwaarden. Ook hier wordt omschreven hoe je een bestelling dient te retourneren.