Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klacht@coolliving.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Klachten
Hoe dien ik een klacht in?
Het kan zijn dat je een klacht hebt over een geleverd product of over onze dienstverlening. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.
Hoe behandelen wij een klacht?
- Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie)
- Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
- Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen
- Wij houden ons aan de afspraak, voor ons geldt afspraak = afspraak
- Wij gebruiken de klacht om te evalueren en onze organisatie te verbeteren
Hoe kun je een klacht indienen?
COOL Trading
t.a.v. COOL-living
Johannalaan 44
8111 AX Heeten
tel. +31 (0)6-53642441
Algemene voorwaarden:
Wanneer je een bestelling plaatst bij coolliving.nl stem je in met de (gebruikelijke) algemene voorwaarden. Ook hier wordt omschreven hoe je een bestelling dient te retourneren.